RSS

Sprawdzian Matematyczny dla klas 3 podstawowych

indywidualnie portal


Temat: Hura, hura w maju '09 matura!!

Wg. mnie największa głupota jaką zrobił MEN to Matematyka obowiązkowa. Będą żałować a was mi szkoda bo będziecie takimi królikami doświadczalnymi. w moim mieście w jednej szkole zrobili próbną z matematyki zdało 5 osób.

Matematyka wcale nie jest taka straszna jak większość uczniów twierdzi, a problem nie tkwi w matematyce tylko w uczniach gdyby jeden z drugim wziął się od początku za robotę to problemu ze zdaniem nie byłoby praktycznie żadnego. Przecież wystarczy 30% a za 30% na sprawdzianie jest 1, więc po co ten cały zamęt wokół matematyki. W październiku pisaliśmy pierwszą próbną maturkę z matematyki wyniki będą w następnym tygodniu, ale te 30% spokojnie było można zdobyć na zadaniach zamkniętych, nawet nie było trzeba zaczynać zadań otwartych, jeśli ktoś nie posiada zbyt wygórowanych ambicji. W tamtym roku też mieliśmy taką próbną maturę z 1 i 2 klasy u mnie w szkole klasa matematyczno-fizyczna ogólnie napisała ją na 95%, czyli to jest znak, że wszystkiego idzie się nauczyć, ale trzeba w to włożyć trochę chęci i zaangażowania. Ja matematyki nie boję się, ani trochę przed pójściem do liceum rozważałam również wybór klasy matematycznej, ale jednak pozostałam w europejsko-językowej. A poza tym system punktowania na maturze podstawowej jest wręcz zabawny zadania możesz zrobić kompletnie źle, ale jeśli wypiszesz odpowiednie założenia to i tak otrzymujesz punkty i według mnie nie ma się czym martwić.

[ Dodano: 13 Październik 2009, 17:28 ]
A teraz taki mały off. Proponuje utworzyć temat Matura'10 i nas do niego przesunąć.
Źródło: forum.wyplynnaglebie.pl/viewtopic.php?t=5128



Temat: Korepetycje z matematyki
" />Maturzysta klasy o profilu matematyczno-informatycznym udzieli korepetycji z matematyki na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum. Oferuję pomoc w rozwiązywaniu zadań z arkuszy testów egzaminu gimnazjalnego i sprawdzianu kompetencji klas 6-tych z poprzednich lat o charakterze matematyczno-fizycznym. Więcej informacji pod e-mail: tomekz04@gmail.com
Źródło: tomaszow.net.pl/forum/viewtopic.php?t=31996


Temat: Korepetycje- matematyka
" />
">Maturzysta III klasy 3 LO w Zamościu klasy o profilu matematyczno-informatycznym (matura rozszerzona na poziomie 75%) oferuje udzielanie korepetycji z matematyki dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i liceum. Pomoc w odrabianiu prac domowych, pomoc w przygotowaniu na sprawdziany.

gg: 7581336


Charytatywnie będziesz udzielał tej pomocy?
Źródło: tomaszow.net.pl/forum/viewtopic.php?t=33410


Temat: Program doskonalący?
" />Witam, właśnie w tym roku (po raz pierwszy) zostałam wyznaczona na koordynatora zespołu matematyczno-przyrodniczego w naszej szkole (podstawowej) i już pojawiły się pierwsze problemy z tym związane. Otóż mam za zadanie napisać program doskonalący (nie jestem pewna, czy dokładnie tak to się nazywa) wiedzę i umiejętności matematyczno-przyrodnicze uczniów w oparciu o wyniki sprawdzianu klas VI. Kompletnie nie wiem, jak się za to zabrać i jak takie coć powinno wyglądać. Dlatego też proszę o pomoc.
Źródło: kursy.literka.pl/forum/viewtopic.php?t=10865


Temat: Sprzedam Podręczniki TANIO
" />Do sprzedania ma podręcziki, ich stan jest różny wiecej info na gg:11019936

SPIS:
1.Vademecum Egzamin Gimnazjalny HISTORIA OPERON
2.Historia Liceum-Technikum kl1 cz1. Burda, Halczak, Szymczak
3.Wiedza o kulturze Liceum-Technikum Szydłowska, Suszyński, Ojak
4.Fizyka dla gimnazjum CZ1. Rozenbajgier, Kreiner
5.Matematyka Wokół Nas kl4. Szkoła Podstawowa Sprawdziany
6.Zbió zadań z chemi Gimnazjum 1-3
7.Podstawy Przedsiębiorczości Liceum-Technikum Biernacka, Korba, Smutek
8.Od Pitagorasa do Euklidesa Ćwiczenia kl1. Gimnazjum
9.Adventures Starter Podręcznik OXFORD
10.Adventures Starter Ćwiczenia OXFORD
11.Adventures Elemendtary Podręcznik OXFORD
12.Adventures Elementary Ćwiczenia OXFORD
13.Fizyka i astronomia dla każdego Barbara Sygnowska ZamKor
14.Jak zdać do gimnazjum Elżbieta Niegowska-Drochol
15.Biologia 2 Gimnazjum Lewinski, Prokop OPERON
16.Muzyka "Muzyczny Świat" 1-3 cz1. Podręcznik Gimnazjum
17.Między przedmiotowe zestawy testowe dla klas V i VI Szkoły Podstawowej
18.Plastyka "Sztuka w zasięgu ręki" 1-3 cz1 Podręcznik gimnazjum
19."Potrafię napisać" ćwiczenia językow dla klas IV-VI Szkoły podstawowej
20.Atlas geograficzny Polska, kontynenty, świat Gimnazjum
21.Egzamin Gimnazjalny Humanistyczny OPERON
22.Egzamin Gimnazjalny Matematyczno-Przyrodniczy
23.Testy Ćwiczenia dla gimnazjalistów Język Angielski
24.DACHfenster Podręcznik dla klasy 1 gimnazjum
25.DACHfenster książka ćwiczeń dla klasy 1 gimnazjum
26.Chemia w gimnazjum Podręcznik 1-3
27.Od Pitagorasa do Euklidesa kl2 Gimnazjum
28.Od Pitagorasa do Euklidesa kl1 Gimnazjum
29.Język Polski Między Nami kl2 Podręcznik Gimnazjum
30.Język Polski Między Nami kl1 Gimnazjum Zeszyt Ćwiczeń cz1
31.Język Polski Między Nami kl2 Gimnazjum Zeszyt Ćwiczeń cz1
32.Język Polski Między Nami kl2 Gimnazjum Zeszyt Ćwiczeń cz2
33.TEchnologia Informacyjna Podręcznik dla szkoły ponadgimnazjalnej
34.Religia "W moim kościele" kl1 Gimnazjum
35.Fizyka zbiór zadań do gimnazjum Leszek Bober
36.Vademecum Egzamin Gimnazjalny Język Polski OPERON
37.Vademecum Egzamin Gimnazjalny Matematyka OPERON
38.Gramatyka Języka Angielskiego Collins Cobuild
39.Wiedza o społeczeństwie kl2 cz1 Gimnazjum
40.Matematyka 2001 Gimnazjum Zeszyt Ćwiczeń dla klasy 3 czII
41.Chemia w gimnazjum Zeszyt ćwiczeń cz1
42.Chemia w gimnazjum Zeszyt ćwiczeń cz2
Źródło: tomaszow.net.pl/forum/viewtopic.php?t=35381


Temat: Wątek zbiorczy
Wrocławscy matematycy w światowej czołówce

Magdalena Górnicka 2007-08-27, ostatnia aktualizacja 2007-08-27 15:12


Wrocławianie przywieźli dwa z czterech złotych medali zdobytych przez reprezentację Polski na XXI Międzynarodowych Mistrzostwach w Grach Matematycznych i Logicznych.

Do Paryża, gdzie odbywał się finał konkursu, pojechało 27 reprezentantów Polski. Zdobyli dziesięć medali.

Złoci medaliści z Wrocławia to: Maciej Dulęba z Gimnazjum nr 49 i Przemysław Uznański, student informatyki na UWr. Brązowy medal zdobył Witold Świątkowski z XIV LO. Punktowane miejsca w pierwszej dziesiątce zajęli też: Marcin Sidorowicz ze SP ATUT, Tomasz Skalski z SP nr 76 i Maciej Kucharski z SP nr 83.

- To wielki sukces, zwłaszcza, że to konkurs z gatunku tych elitarnych. Od znajomości twierdzeń matematycznych i wzorów, ważniejsze jest w nim logiczne myślenie i umiejętność czytania ze zrozumieniem - mówi doc. Janusz Górniak, przewodniczący komitetu organizacyjnego polskiej edycji konkursu.

Na wszystkich etapach uczestnicy dostają zadania ponumerowane od 1 do 18 - im wyższy numer, tym trudniejsze zadanie. Doc. Górniak przyznaje: - Treści zadań bywają zagmatwane, trzeba się naprawdę dobrze wczytać, żeby je zrozumieć. Poza tym zdania rozwiązywane są na czas. Wielu zawodników nie wytrzymuje tej presji.

Jak wyhodować genialnego matematyka?

- Najważniejszym etapem jest szkoła podstawowa - twierdzi Janusz Górniak. - Tylko jeśli uzdolniony uczeń trafi na odpowiedniego nauczyciela, ma szansę na sukces.

Potwierdza to złoty medalista z Paryża Maciej Dulęba z wrocławskiego Gimnazjum nr 49: - Mam indywidualny tok nauczania, nauczyciele bardzo pomagają mi w przygotowaniach do konkursów, są wyrozumiali pomimo moich częstych nieobecności i zaległych sprawdzianów.

Efekty już są: uczeń pierwszej klasy gimnazjum startował na olimpiadach z licealistami.

- Ta młodzież mnie zadziwia - stwierdza doc. Janusz Górniak - gdy wracaliśmy z Paryża, po nieprzespanej nocy, jeden z wrocławian wyciągnął książkę z zadaniami matematycznymi. Tak dla rozrywki.


Źródło: Gazeta Wyborcza Wrocław
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=1588


Temat: Jaka oświata? Jak powinna wyglądać szkoła w Polsce?
Przede wszystkim należy sobie odpowiedzieć, co jest podstawowym celem systemu edukacji? Otóż, jeśli się nie mylę, jest nim przygotowanie zdolnej do odnalezienia się na rynku pracy młodzieży. I chodzi mi tutaj zarówno o mechaników, ślusarzy... jak i ekspertów, pracowników naukowych, lekarzy itd. Godnym zauważenia jest fakt, iż żadne przedsiębiorstwo, żaden uniwersytet, czy też żaden parlament nie jest w stanie funkcjonować zarówno bez mechaników, ślusarzy, budowniczych, jak i kierowników, zarządu, rad nadzorczych. Już stąd nasuwa się prosty wniosek. KSZTAŁĆMY MŁODZIEŻ ZDOLNĄ DO WYKONYWANIA ZAWODÓW POTRZEBNYCH NA RYNKU PRACY. Wypowiadanie się o sposobach edukacji w szkołach zawodowych i technikach pozostawię bardziej kompetentnym a skupię się na kształceniu w liceach ogólnokształcących, z racji, że właśnie uczniem takiego typu szkoły jestem. Jak wygląda dziś nauka w "ogólniaku"? Już przy składaniu podania, każą nam wybrać profil. Przychodzimy we wrześniu do 1 klasy i co? Zaczynamy historią, choć jesteśmy na profilu matematyczno-fizycznym. Jeśli nauczyciel nie ma bladego pojęcia o celu swojej pracy, to powie, że historię świata z dokładnością do 1 dnia każdy znać musi. Jeśli przestawił się z systemu socjalistycznego, wyrazi zrozumienie, że przyszły inżynier nie ma najmniejszej chęci wiedzieć, kiedy była jaka wojna punicka i oświadczy, że przerobi z nami program jeszcze uboższy niż w gimnazjum (pragnę w tym miejscu podziękować mojej nauczycielce za racjonalne podejście). I są to 3 godziny w tygodniu stracone na powtórkę materiału z gimnazjum. Zapewne zgadzają się państwo, że jest to co najmniej bez sensu? Jaki stąd wniosek? System edukacji winien być elastyczny i dostosowywać się do zasobu wiedzy, którą nauka dysponuje. Bo nie może być tak, że młody człowiek nie ma czasu na naukę matematyki czy fizyki (profil mat.-fiz.), bo ma sprawdzian z historii czy biologii. Czy nie lepiej dać temu młodemu człowiekowi więcej czasu na rozwijanie swoich pasji, dzięki którym będzie szczęśliwy i bardziej ochoczo podejdzie do nauki? Mam nadzieję, że państwo się ze mną zgadzają. Bo czy ma sens powtarzanie materiału z gimnazjum, którego i tak w dorosłym życiu nie będzie się pamiętać? (Dla "niehistoryków i nielekarzy" po 25tce, młodsi niech zapytają rodziców, kiedy była bitwa pod Verdun, lub ile mamy zastawek w sercu). Te proste przykłady pozwalają na wyciągnięcie jakże prostego wniosku. Poprzestańmy na kształceniu ogólnym w gimnazjum, niech to liceum będzie dobrą podstawą do studiów. Nauczyciele też muszą zrozumieć, że szkoła nie jest zwykłym podmiotem administracji publicznej, gdzie można się okopać i nie rozwijać przez 40 lat, a potem przejść spokojnie na emeryturę. Obecnie wynagrodzenie nauczyciela i system awansów są uzależnione od stażu pracy. Czy jednak nie może zaistnieć sytuacja, że młody nauczyciel, z pasją, lepiej nauczy? Odpowiedź jest oczywista. I takich powinno się premiować. Czy nie lepszym rozwiązaniem jest podzielenie wynagrodzenia na cześć zmienną i stałą? Czy nie lepiej powiązać wynagrodzenie z progresem wyników uzyskiwanych przez uczniów (oczywiście powinna być tylko jedna ze zmiennych funkcji określającej wynagrodzenie)? Można przecież wykonać badanie wyników nauczania na początku roku, po 1 semestrze i na końcu i na podstawie tego ustalić wynagrodzenie zmienne nauczyciela. Jest to znany system motywacji pracownikówChciałbym także zwrócić uwagę na ogromny problem w Polskim społeczeństwie, a mianowicie PRACĘ W GRUPIE. Obecnie jest to podstawowa forma pracy w wielu branżach. Warto zauważyć, ze w Anglii uczy się już tego od 1 klasy szkoły podstawowej. Czy w ramach głównego celu, jakim jest przekazanie wiedzy i umiejętności uczniom do odnalezienia się na rynku pracy, nie należałoby zwiększyć rolę tego sposobu pracy z uczniami?

Podsumowując:
1) Kształcenie młodzieży w sposób dostosowany do potrzeb rynku pracy.
2) Koniec ze zbytnią ogólnością w nauczaniu (każdy wie, że nikt nie wie wszystkiego)
3) Motywacyjny system wynagrodzeń (NOWOCZESNY)
4) Zaznajomienie młodzieży z nowoczesnymi sposobami pracy.

Post ten to tylko kilka kwestii. Problemów z systemem edukacji jest wiele, wiele jest głosów przeciw unowocześnieniu systemu edukacji, czy doczekamy się kogoś takiego jak Polskiej Margaret Thatcher?

Źródło: eurowybory.platforma.org/forum/index.php?showtopic=18819


Temat: Matematyka 3 (M+) - Sprawdziany
Witam!
Mam do zaoferowania wiele atrakcyjnych i niejednokrotnie rzadkich, a wręcz niespotykanych sprawdzianów i testów z wielu klas w bardzo atrakcyjnej cenie!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KONTAKT 24h: !
E-MAIL: testy@onet.pl (REGULARNIE SPRAWDZAM POCZTĘ!) !
GG: 25799217 (BYWAM NA NIEWIDOCZNYM-ZAWSZE ODPISUJE!)!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


OKAZJA...POMOCE DYDAKTYCZNE OZNACZONE TRZEMA GWIAZDKAMI*** SĄ U MNIE TRAKTOWANE RÓWNIEŻ JAKO GRATISY, KTÓRE WYSYŁAM ZA FREE DO ZAKUPIONYCH SPRAWDZIANÓW Z PONIŻSZEGO SPISU!!!

Cena pomocy dydaktycznych, a co za tym idzie gratisów do uzgodnienia kontaktując się ze mną na powyższy adres!

Takiej urozmaiconej oferty i świetnej ceny nie znajdziesz nigdzie! Z mojej strony zapewniam profesjonalną i szybką obsługę>>>nawet na poczekaniu!!!
U MNIE NAJSZYBCIEJ I NAJTANIEJ!!!


PULS ŻYCIA1-Nowa Era: gr.A i B; stara i najnowsza wersja sprawdzianów NowaPodstawaProgramowa+klucz odpowiedzi
PULS ŻYCIA2-Nowa Era: gr.A i B; stara i najnowsza wersja spr. NPP+klucz odp.
PULS ŻYCIA3-Nowa Era: gr.A i B; najnowsza wersja spr. NPP+klucz odp.
CIEKAWA CHEMIA1-WSiP: gr.A i B; najnowsza wersja spr. NPP+klucz odp.
CIEKAWA CHEMIA2-WSiP: gr.A i B; najnowsza wersja spr. NPP+klucz odp.
CIEKAWA CHEMIA3-WSiP: gr.A i B; najnowsza wersja spr. NPP+klucz odp.
PLANETA NOWA1-Nowa Era: gr.A i B; stara,nowa i najnowsza wersja spr.+klucz odp.
PLANETA NOWA2-Nowa Era: gr.A i B; nowa wersja spr.+klucz odp.
PLANETA NOWA3-Nowa Era: gr.A i B; stara i nowa wersja spr.+klucz odp.
PULS ZIEMI1-Nowa Era: gr.A i B; nowa i najnowsza wersja spr. NPP
PULS ZIEMI2-Nowa Era: gr.A i B; stara i nowa wersja spr.+klucz odp.
PULS ZIEMI3-Nowa Era: gr.A i B; najnowsza wersja spr. NPP
***TESTY SEMESTRALNE GEO: gr.A i B; kl.gim.1,2,3,+spr."gleby,lasy,M.Bałtyckie"
***TESTY PRZYKŁADOWE GEO: gr.A i B; gim.: ponad 10 spr. z różnych dziedzin
***WYMAGANIA EDUK. Z GEO: kl.gim.I, II, III
***PREZENTACJE Z GEO: blue beauty oraz profil terenu
***MAPY KONTUROWE: pięć mapek konturowych
***J.POLSKI: części mowy
ALLES KLAR-WSiP: najnowsza wersja spr.do książki Alles klar 2a i b
ALLES KLAR-WSiP: najnowsze odp.do książek i ćw.2a,poziom podst.
NEW SNAPSHOT: gr.A i B; pre-intermedete,sprawdziany z książki nauczyciela+klucz odp.

SOLUTIONS całe książki ze sprawdzianami: Elementary(zielona),Pre-Intermediate(czerwona),Intermediate(fioletowa),Upper-Intermediate(pomarańczowa),Advanced(niebieska),+do każdej książki z testami klucz odpowiedzi

***MATEMATYKA PODSTAWÓWKA: Ponad 30 różnorodnych spr., Matematyka4,5,6-lekcje powtórzeniowe,Matematyka5 podr.-stara wersja,Zbiór zadań dla kółek w szkole podstawowej
***MATEMATYKA GIMNAZJUM: Ponad 40 różnorodnych sprawdzianów w gr.A i B dla klasy 1gim.i 10 sprawdzianów dla klasy 3gim., "Bukiety matematyczne" dla gimnazjum, Matematyka1 i 3-lekcje powtórzeniowe, Powtórki z plusem kl.3 zestaw-3,5,6
***MATEMATYKA LICEUM: Matematyka z plusem2-badanie wyników nauczania zawiera ponad 10 sprawdzianów z zakresu podstawowego i ponad 25 sprawdzianów z zakresu rozszerzonego z gr.A,A',B,B'+klucz odp. Program nauczania do liceum i technikum.


>>>W powyższej ofercie może nie być wszystkich testów,sprawdzianów i pomocy dydaktycznych, które posiadam, dlatego jeśli czegoś szukasz, a nie ma tego powyżej, masz pytania odnośnie przeprowadzenia transakcji lub jesteś zainteresowany napisz do mnie, bo dobrze trafiłeś!

>>>OKAZJA...POMOCE DYDAKTYCZNE OZNACZONE TRZEMA GWIAZDKAMI*** SĄ TRAKTOWANE RÓWNIEŻ JAKO GRATISY, KTÓRE WYSYŁAM ZA FREE DO ZAKUPIONYCH SPRAWDZIANÓW Z PONIŻSZEGO SPISU!!!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KONTAKT 24h: !
E-MAIL: testy@onet.pl (REGULARNIE SPRAWDZAM POCZTĘ!) !
GG: 25799217 (BYWAM NA NIEWIDOCZNYM-ZAWSZE ODPISUJE!)!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Cena pomocy dydaktycznych,a co za tym idzie gratisów do uzgodnienia kontaktując się ze mną na powyższy adres!Takiej urozmaiconej oferty i świetnej ceny nie znajdziesz nigdzie! Z mojej strony zapewniam profesjonalną i szybką obsługę>>>nawet na poczekaniu!

Pozdrawiam gorąco!
Źródło: forum.dobreebooki.pl/viewtopic.php?t=269